Antal indlæg : 13 Tilmeldt : 15/02/09 Alder : 61 Geografisk sted : Juelsminde
Emne: Gokart købes Man 16 Feb - 12:57
Jeg vil rigtig gerne købe en næsten ny gokart til 10.000 kr. Det skal helst være inkl. en nyrenoveret ROK eller Rotax motor, så skriv til mig, hvis du har noget godt til salg.
Perfod Upcoming
Antal indlæg : 74 Tilmeldt : 16/02/09 Alder : 50 Geografisk sted : Kbh
Emne: Sv: Gokart købes Man 16 Feb - 21:50
Jeg har et par stykker jeg skal af med hvis det var noget...
Sidst rettet af Perfod Tirs 17 Feb - 9:56, rettet 1 gang
DS Rookie
Antal indlæg : 16 Tilmeldt : 17/02/09 Geografisk sted : Glostrup
Emne: Sv: Gokart købes Ons 18 Feb - 12:54
Hvorfor så meget det er da billigt at køre gokart ikk..... Hvor er mit billede? Kommer det bare automatisk, nu sende jeg dette til forum.
Det var da nemt, det kommer automatisk, og jeg kan ovenkøbet rette i teksten hvis jeg har skrevet noget sludder
MartinJ Rookie
Antal indlæg : 12 Tilmeldt : 17/02/09 Alder : 50 Geografisk sted : 3300 Frederiksværk
Emne: Sv: Gokart købes Tors 19 Feb - 2:15
DS skrev:
Hvorfor så meget det er da billigt at køre gokart ikk..... Hvor er mit billede? Kommer det bare automatisk, nu sende jeg dette til forum.
Det var da nemt, det kommer automatisk, og jeg kan ovenkøbet rette i teksten hvis jeg har skrevet noget sludder
Bliver rettelser ikke noteret i bunden af indlægget - så kan vi følge med i når prisen skrues ned
MartinJ Rookie
Antal indlæg : 12 Tilmeldt : 17/02/09 Alder : 50 Geografisk sted : 3300 Frederiksværk
Emne: Sv: Gokart købes Tors 19 Feb - 2:17
MartinJ skrev:
DS skrev:
Bliver rettelser ikke noteret i bunden af indlægget - så kan vi følge med i når prisen skrues ned
Jo ses jo på det indlæg PerFod har lavet forøvrigt lækker plæneklipper motor bag på .. det er vist en USA-model med etanol i tanken...