Karting.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  Gokartweb.dk  
Sponsorer

Stem på, hvad du synes om det nye logo

Go down 
+5
Hundok
Per S
jacob
Perfod
TorbenR
9 deltagere

Hvad synes du om det nye karting.dk logo?
Det er alt for kedeligt
Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_lcap50%Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_rcap
 50% [ 9 ]
Det er lidt kedeligt, men okay
Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_lcap17%Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_rcap
 17% [ 3 ]
Det er okay
Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_lcap6%Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_rcap
 6% [ 1 ]
Det passer fint til sidens layout
Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_lcap11%Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_rcap
 11% [ 2 ]
Det passer rigtig godt til sidens layout
Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_lcap16%Stem på, hvad du synes om det nye logo I_vote_rcap
 16% [ 3 ]
Totale stemmer : 18

ForfatterBesked
TorbenR
Rookie
TorbenR

Antal indlæg : 13
Alder : 61
Geografisk sted : Juelsminde

Stem på, hvad du synes om det nye logo Empty
IndlægEmne: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeMan 16 Feb - 21:19

Jeg fik lige testet, at man ikke har adgang til at bruge afstemninger som gæst - der skal man være logget ind.

Så her kan du afgive din stemme.
Tilbage til toppen Go down
http://www.gokartweb.dk
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

Antal indlæg : 74
Alder : 50
Geografisk sted : Kbh

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeMan 16 Feb - 21:22

Er lidt trist , måske noget hend af sådanne et logo som der er i toppen her www.kfbungdom.dk

så bare med noget gokart i stedet for og asfalt i stedet for græs, men en slags logo i stedte for bare en tekst.

Sidst rettet af Perfod Lør 21 Feb - 0:00, rettet 1 gang
http://www.kfbungdom.dk
TorbenR
Rookie
TorbenR

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeMan 16 Feb - 22:23

Jeg har på fornemmelsen at flere er enige med dig i den holdning Smile

Personligt kan jeg rigtig godt li' helt enkelt design - og der kommer så mange billeder når man læser indlæg og ser annoncer.

- men jeg vil overveje at lave noget mere levende - vil selvfølgelig også lige høre lidt flere tilbagemeldinger.
jacob
Rookie
jacob

Antal indlæg : 14
Alder : 31
Geografisk sted : Skærbæk

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeTirs 17 Feb - 16:18

det ser da mega fedt ud sunny
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeTirs 17 Feb - 21:53

Tror logoet skal være midre da hele siden bliver skubet for langt ned , så når man kommer ind på siden hvis man sidder med en lav opløsning så ser man kun logoet KARTING.Dk , også den øverste reklame... det er bestemt ikke omtimalt for et forum , for hver gang men trykker ind på et nyt emne/tråd så loader den hele siden om man ser kun Karting.dk og øverste reklame banner plus selvfølig lidt af selve forumet
Per S
Rookie
Per S

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Fensmark

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeTirs 17 Feb - 23:10

Hej Torben,

Lidt trist. Hvor er det ternede flag / lidt linier.

Få en grafiker til at hjælpe

Også for stort. Reklamen (horisontal under logoet) samt dit logo tager 30 % af siden.

Logo skal op i toppen som header og footer i word

Men ellers ser det ud til at virke

mvh
Per
Very Happy
http://www.sitecenter.dk/thomsenracing
Hundok
Rookie

Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeFre 20 Feb - 19:50

Synes det er godt at logoet er så simpelt.
Men synes desværre logoet er for stort. Synes det kommer til at fylde mere end logoet betyder for siden.

MVH. Henrik
MartinJ
Rookie

Antal indlæg : 12
Geografisk sted : 3300 Frederiksværk

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeFre 20 Feb - 20:08

Jeg er tilhænger af at logoet bør være mindre i højden således at jeg slipper for at rulle ned for at se indlæg - er jo lidt doven Cool Men det er jo tiden se bare dba.dk der er også kommet reklamer på tre sider.
En jeg kan lide er denne http://www.vagcars.dk/phpbb/
men der er så heller ikke annoncer på højre og venstre side af teksterne ...
SIC-Racing
Upcoming
Upcoming
SIC-Racing

Antal indlæg : 28
Alder : 43
Geografisk sted : Vojens

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeFre 20 Feb - 20:22

Alt for kedeligt. Og hvis dette er hvad du mener er den endelige version / udseeende af karting.dk så er det godt nok kedeligt og dystert.

Og sp er den forøvrigt enormt langsom. tager en krig at loade alle de reklamer specielt den højre side. Desuden fylder toppen alt for meget.

Jeg savner desuden lidt fra gammel tid, lidt engentlig information om karting, klubber, tips og tricks og lignende. Så siden ikke blot er en debat side.
http://www.sic-racing.dk
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeFre 20 Feb - 20:30

SIC-Racing skrev:
Alt for kedeligt. Og hvis dette er hvad du mener er den endelige version / udseeende af karting.dk så er det godt nok kedeligt og dystert.

Og sp er den forøvrigt enormt langsom. tager en krig at loade alle de reklamer specielt den højre side. Desuden fylder toppen alt for meget.

Jeg savner desuden lidt fra gammel tid, lidt engentlig information om karting, klubber, tips og tricks og lignende. Så siden ikke blot er en debat side.

Tror skam det er Torbens mening at lave den som den anden karting side, men info osv , det her er vel bare forum delen.
Men ja den er lang tid om at loade syntes jeg også , og det har jeg også beskrevet i en anden tråd, reklamerne er jo også alt for store , de er ihvertfald ikke samme størrelse som dem på den nuværde side.
torbenk
Rookie
torbenk

Antal indlæg : 9

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeSøn 22 Feb - 12:30

Det ser herrens ud !
kan vi få noget lignende det gamle, alt med curbs, og asfalt.
Per S
Rookie
Per S

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Fensmark

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeMan 23 Feb - 22:56

Hvad søren. Nyt logo.... øhhh det gamle fra debatforummet. Meget pænere og liver lidt op med alt det grå i grå Very Happy
http://www.sitecenter.dk/thomsenracing
DS
Rookie
DS

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Glostrup

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeOns 25 Feb - 22:00

Bravo, det pyntede med det nye logo / den nye header.

det giver 5 stjerner ud af 6 for logoændringen.

cheers cheers cheers cheers cheers Sleep
TorbenR
Rookie
TorbenR

IndlægEmne: Tilbagemeldinger vedr. logo / design   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitimeTirs 10 Mar - 23:44

Tak for tilbagemeldingerne. Der bliver arbejdet videre med logo og design.

Jeg kigger også på hastigheden på siden - lige nu kører den på en gratis server, så jeg satser på det kører hurtigere når jeg flytter siden til et webhotel, som jeg betaler for.

Jeg skal nok sørge for at logoet kommer til at fylde mindre i højden. Det er planen at bevare de større bannere, da det længe har været et ønske fra annoncørerne at kunne lave lidt større bannere - et ønske som jeg gerne vil imødekomme, da det jo er dem der betaler for arbejdet med at drive siden.

Jeg skal også nok sørge for at der også på den nye side bliver 'menulinks' til indholdssiderne på gokartweb.dk med løbskalender osv.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Stem på, hvad du synes om det nye logo   Stem på, hvad du synes om det nye logo I_icon_minitime

Stem på, hvad du synes om det nye logo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Karting.dk logo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Karting.dk :: Åbne fora :: Debatforum-
Gå til: