Karting.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  Gokartweb.dk  
Sponsorer

KZ2 vs DD2

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

Antal indlæg : 74
Alder : 50
Geografisk sted : Kbh

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeTirs 24 Feb - 19:33

Var lige inde og tjekke profiler her på debatten og faldt og SIC ,, fandt så denne video på hans hjemmeside . linket til youtube
Kan det virkelig passe at en KZ2 ikke trækker mere fra en DD2 , det virker som om at lige når KZ2' eren skal køre forbi så trækker DD2'eren , eller er det bare mig.. KZ2 burde være overlegen på alle punkter, eller er det bare banen der passer perfekt til en DD2,'
PS:vil næsten tro det er SIC selv der køre den KZ2 "måske kosmos kart" evt kom lige med en kommentar sic
Tilbage til toppen Go down
http://www.kfbungdom.dk
SIC-Racing
Upcoming
Upcoming
SIC-Racing

Antal indlæg : 28
Alder : 43
Geografisk sted : Vojens

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeTirs 24 Feb - 20:56

Nu ligger den helt store forskel der i at KZ2 køreren bremser for tidligt, og køre på ddh dæk.
Jeg i DD2 køre på ykb og bremser normalt pænt sent. Momentet er der ikke den vilde forskel på mellem de 2 motore, specielt i sving 2 i vojens har dd2 pænt meget overskud og ingen gear skift.

DD2 er da pænt sjovt og nok noget af det billigste jeg nogensiden har haft med at gøre, der kan Rotax junior og senior ikke være med før i 2009 (grundet ny kobling).
http://www.sic-racing.dk
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeTirs 24 Feb - 21:10

Ok , syntes nemlig også man kan se den lige trækker i det sving.

Var lige ved at købe en DD2 i år men skifte mening i sidste sekund til en Rotax Senior model 2009 motor som lige er ankommet med posten.
Det der gjorde udfaldet var at der var flere Løb for rotax senior motoren.
Her tænker jeg på at jeg kan køre SM, klubløb osv osv, der var DD2 lidt handicappet og feltet ikke så stort i den klasse...
Og skal det være gear , ja så skal det vel være en rigtig gearkart
DS
Rookie
DS

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Glostrup

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeTirs 24 Feb - 22:10

Bare lige en sidebemærkning:

I 2008 steg antallet af DD2 kraftigt i Roskilde.

Måske eksploderer antallet i 2009.
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeOns 25 Feb - 0:28

Så mangler vi bare løbene...

Ligesom alle Rotax max Challenge løbene ligger i Jylland .. måske fordi Promotor og søn ikke gider tage herover.

Jeg har kun købt Rotax på grund af holdbarheden og den lille vedligeholdelse der er ved den, sidste år kørte jeg med en Sonik motor og den knækkede 3 plejstænger på trods af den var helt ny, og det måtte jeg selv betale hver gang , det problem er jeg over med , når jeg har købt rotax, men jeg ved så også jeg har handicappet når jeg skal køre i korsør, på amager overlever jeg nok da det er hjemmebanen.
Min nevø køre KF2 og Super Rok og der bliver fandemer renoveret motor efter hver løb i KF klassen og det har jeg slet ikke tid til da jeg også er træner ved siden af gokart.
så mandag, onsdag, lørdag er det fodbold træning og tirsdag, torsdag, søndag gokart , så hvis jeg også skulle have tid til at renovere motor osv osv skulle jeg droppe træningen og det er jeg ikke meget for.
DS
Rookie
DS

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Glostrup

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeOns 25 Feb - 22:05

Vi må bare overbevise sjællandske arrangører om at de skal have DD2 på programmet!
Først og fremmest må vi være mange til træningerne.
Først og fremmest må vi sørge for at ALLE melder sig til når der endelig er løb.
Herefter kunne vi begynde at takke officials for et godt løb affraid cheers Exclamation
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeOns 25 Feb - 23:11

Ja det kan være det hjælper , men lige meget hvad , så er der altid nogen der er negative.
Tag bare Baltic cup , nu har folk ondt i røver over et tilmeldingsgebyr på 1250kr,,, det er jo småpenge i det store sammenhæng.
Det tror promotoren tjener kassen på det, og det ved jeg med 100% at det gør han ikke.
BIN7200
Rookie

Antal indlæg : 9

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitimeOns 25 Feb - 23:59

Perfod skrev:
Ja det kan være det hjælper , men lige meget hvad , så er der altid nogen der er negative.
Tag bare Baltic cup , nu har folk ondt i røver over et tilmeldingsgebyr på 1250kr,,, det er jo småpenge i det store sammenhæng.
Det tror promotoren tjener kassen på det, og det ved jeg med 100% at det gør han ikke.

Det er da også et relativt Højt beløb for tilmelding, men hvis GGK udretter det de plejer vil jeg med glæde give det beløb for en weekend hvor alt klapper..
Noget helt andet, så er promotor systemet altså ikke så fantastisk. Der er lidt for meget Monopol lign tilstande i det, særlig Rotax er ramt af dette, Rok er ikke nær så slemt, her er det næsten kun dækkende der er mærkede. Men tag nu ikke fejl Promotoren tjener altså en god skilling på at sælge X antal super bløde dæk, et sæt til træning torsdag/fredag og så et sæt til løbet, det er 2600kr i dæk plus et sæt regn dæk, så snakker vi altså ca 4100kr, det kan han ikke undgå at tjene på.
Sponsoreret inhold

KZ2 vs DD2 Empty
IndlægEmne: Sv: KZ2 vs DD2   KZ2 vs DD2 I_icon_minitime

KZ2 vs DD2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Karting.dk :: Åbne fora :: Debatforum-
Gå til: