Karting.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  Gokartweb.dk  
Sponsorer

Vintergokart.dk - Brøndby

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sparlund
Rookie

Antal indlæg : 1

Vintergokart.dk - Brøndby Empty
IndlægEmne: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeFre 20 Feb - 14:17

Hva' så, er i klar til lidt gokart i weekenden? Smile
Tilbage til toppen Go down
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

Antal indlæg : 74
Alder : 50
Geografisk sted : Kbh

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeFre 20 Feb - 15:56

Nej deltager ikke cheers
http://www.kfbungdom.dk
DS
Rookie
DS

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Glostrup

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeFre 20 Feb - 22:05

Bare kom til Brøndby søndag - måske er der også plads til dig.

Så kunne du jo også mødes med drengene.

Hvis du er 12 år og derunder er der også tøndeslagning, fastelavn og godteposer.

Desværre gik der kuk i fastelavn - desværre kan vintergokart-arrangørerne IKKE taget ansvaret herfor - men vi kan undskylde!

Sidst rettet af DS Man 23 Feb - 12:14, rettet 1 gang
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeFre 20 Feb - 23:05

Skal selv til fastelavn med min søn på søndag så kan desværre ikke komme, er også bange for at få røv.
larsdelp
Rookie

Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeLør 21 Feb - 12:17

Jeg kommer sku i morgen cheers

Lars
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeSøn 22 Feb - 21:09

Hvordan gik det så
larsdelp
Rookie

Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeSøn 22 Feb - 21:42

Jeg lå til en sikker plads i semifinalen i sidste kval heat så kørte jeg mig selv af med en for hård indbremsning da jeg var meget presset bagfra. Så jeg sluttede 17 i stedet for at køre om en finale plads. Har desværre kun mig selv at skyde skylden på Crying or Very sad

Lars
DS
Rookie
DS

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Glostrup

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeMan 23 Feb - 12:16

sådan er race jo.

bedre held næste gang.

Det er dejligt at du selv kan se det, og ikke blot giver løbsledelsen skylden.

cheers
Perfod
Upcoming
Upcoming
Perfod

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitimeMan 23 Feb - 20:27

larsdelp skrev:
Jeg lå til en sikker plads i semifinalen i sidste kval heat så kørte jeg mig selv af med en for hård indbremsning da jeg var meget presset bagfra. Så jeg sluttede 17 i stedet for at køre om en finale plads. Har desværre kun mig selv at skyde skylden på Crying or Very sad

Lars

Surt show,,, har selv prøvet at ligge på en sikker 3 plads til en sm afdeling med 1 langside ned til nr 4 også fandemer om jeg ikke køre af banen og slutter nr 7 , ikke så fedt.

Men held og lykke til dig fremover
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vintergokart.dk - Brøndby   Vintergokart.dk - Brøndby I_icon_minitime

Vintergokart.dk - Brøndby
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Karting.dk :: Åbne fora :: Debatforum-
Gå til: